пятница, 23 июля 2021 г.

Проект (робочий варіант) Життя риб (в озері, річці, акваріумі) в Scratch

 Проект Життя риб в ідеальному середовищі (в Раю)(в озері, річці, акваріумі) в Scratch

План роботи

1. Теорія.

Що таке Scratch? Навіщо? Як в ньму працювати - малювати, програмувати.

2. Практика.

Мета, ціль: розробити програму в програмному середовищі Scratch,  яка відтворює життя

риб у природі. 

Навіщо? 

Вивчити біологію життя риб. Програма є початковим етапом вивчення життя на планеті Земля. Змоделювати процес життя, його цикли. 

Що хочимо зробити? 

1. Зміна день та ніч. Вночі (вранці, ввечері) риби кормляться (їжа падає - риба шукає її на дні - находить та їсть (показати як доторкуються до їжі і їжа зникає), а вдень відпочивають (пливуть у водорослі і сплять - завмирають трохи підтримуючи себе хвостом - рухаючи). 

Коли наїлися, то просто плавають у воді.

2. Іжа потрапляє з повітря, з верху.

3. Ростуть водорослі під водою та колишуться, та камиш над водою та колишеться від вітру.

4. Риби випускають повітря (дихають) - підіймаються бульбашки.

Порядок виконання роботи

Як (що) робили та будемо робити

1. Створили сцену - тло1 - вид озера вдень - світле озеро - синє - градієнт - вверху сонячно, внизу на дні синь.

2. Створили двух риб - сім'я - намалювали в редакторі - одна більша - чоловік, друга менша - жінка.

3. Запрограмували вільний рух риб в озері (навести код програми).

4. Створили їжу - намалювали її в редакторі. Запрограмували її падати згори екрана на дно, та пропадати (треба щоб накоплювалась). Цикл повторюється. Їжа падає в випадковому місці.

5. Створили тло2 - нічь - градієнт чорного та синьго. Зірки на небі та відбіваються у воді.

6. Відбувається зміна дня і ночі - запрограмували (навести код).

Подальша робота - дивитись у що хочимо зробити?

Комментариев нет:

Отправить комментарий