Проект Життя риб в ідеальному середовищі (в Раю)(в озері, річці, акваріумі) в Scratch
План роботи
1. Теорія.
Що таке Scratch? Навіщо? Як в ньму працювати - малювати, програмувати.
2. Практика.
Мета, ціль: розробити програму в програмному середовищі Scratch, яка відтворює життя
риб у природі.
Навіщо?
Вивчити біологію життя риб. Програма є початковим етапом вивчення життя на планеті Земля. Змоделювати процес життя, його цикли.
Що хочимо зробити?
1. Зміна день та ніч. Вночі (вранці, ввечері) риби кормляться (їжа падає - риба шукає її на дні - находить та їсть (показати як доторкуються до їжі і їжа зникає), а вдень відпочивають (пливуть у водорослі і сплять - завмирають трохи підтримуючи себе хвостом - рухаючи).
Коли наїлися, то просто плавають у воді.
2. Іжа потрапляє з повітря, з верху.
3. Ростуть водорослі під водою та колишуться, та камиш над водою та колишеться від вітру.
4. Риби випускають повітря (дихають) - підіймаються бульбашки.
Порядок виконання роботи
Як (що) робили та будемо робити
1. Створили сцену - тло1 - вид озера вдень - світле озеро - синє - градієнт - вверху сонячно, внизу на дні синь.
2. Створили двух риб - сім'я - намалювали в редакторі - одна більша - чоловік, друга менша - жінка.
3. Запрограмували вільний рух риб в озері (навести код програми).
4. Створили їжу - намалювали її в редакторі. Запрограмували її падати згори екрана на дно, та пропадати (треба щоб накоплювалась). Цикл повторюється. Їжа падає в випадковому місці.
5. Створили тло2 - нічь - градієнт чорного та синьго. Зірки на небі та відбіваються у воді.
6. Відбувається зміна дня і ночі - запрограмували (навести код).
Подальша робота - дивитись у що хочимо зробити?
Немає коментарів:
Дописати коментар